Slėpti filtrus
Filters 0
Užsisakykite iki:
Filters 0
ONRHYTHM 500 runner's heart rate monitor watch RED

KALENJI

8389271

ONRHYTHM 500 runner's heart rate monitor watch RED

37,00 EUR
Su mokesčiais
color :
Size :
Not available online

Prieinamumas parduotuvėse

Šis laikrodis sukurtas bėgikų širdies ritmui matuoti, kad lengviau būtų koreguoti treniruočių krūvį.

Progresuokite naudodami intervalinės treniruotės režimą ir treniruotės intensyvumo indikatorių.

PRIVALUMAI

Parametrų matavimas

Chronometras, širdies ritmas (BPM ir %HRmax), kalorijos

Instrukcijos

Tiksl. vertės (BPM ar %HRmaks.) – Intensyvumo rodmuo – Intervalas – Rato trukmė

Lengva naudoti

„Bluetooth“ koduotas perdavimas: optimalus ryšys su laikrodžiu

Nepraleidžia vandens

Laikrodis – 5 ATM (plaukimas). Krūtinės diržas – 1 ATM (vandens lašai)

Patogu naudoti

Tekstilinis HRM krūtinės diržas didesniam naudotojo komfortui.

Instructions


SUDĖTIS / PATARIMAI

KODĖL BĖGIODAMI TURĖTUMĖTE NAUDOTI LAIKRODĮ SU ŠIRDIES RITMO MATUOKLIU?

Širdies ritmas matuojamas dūžiais per minutę (BPM). Kuo intensyviau treniruojatės, tuo greičiau plaka jūsų širdis ir tuo labiau didėja BPM. Sužinokite, koks širdies ritmas yra tinkamiausias jums treniruočių metu, kad galėtumėte bėgti neuždusdami. Laikydamiesi nurodyto širdies ritmo, bėgsite tolygiau ir lengviau.

Diržas iš audinio didesniam komfortui

Elektrodai yra įsiūti į medžiaginio diržo gumines juosteles. Elektroninis modulis yra guminės juostelės išorėje, todėl jokie kieti komponentai nesiliečia prie jūsų odos.

Norint išplauti diržą skalbyklėje, modulį galima nuimti. Pastaba: modulis yra atsparus prakaitui ir lietui, tačiau skalbyklėje jo skalbti negalima.

MATUOKITE SAVO TRENIRUOTĖS INTENSYVUMĄ

Jei tikslinio intervalo nenustatysite rankiniu būdu, laikrodis automatiškai nurodys jūsų krūvio intensyvumą realiuoju laiku, atsižvelgdamas į jūsų širdies ritmą: itin lengva, lengva, vidutinio sunkumo arba itin sunki treniruotė.
Itin lengva: 50–60 % maks. jūsų širdies ritmo.
Lengva: 60–70 % maks. jūsų širdies ritmo.
Vidutinio sunkumo: 70– 80 % maks. jūsų širdies ritmo.
Sunki: 80–90 % maks. jūsų širdies ritmo.
Labai sunki: 90–100% MHR

BĖKITE STEBĖDAMI ŠIRDIES RITMĄ, KAD GALĖTUMĖTE NUSTATYTI BĖGIMO TEMPĄ

Ar dažnai bėgimo pabaigoje pritrūksta oro? Naudodami laikrodį HR 500, galėsite realiu laiku koreguoti savo bėgimo greitį, kad neviršytumėte savo galimybių ribos. Kai laikrodis nurodo lengvą intensyvumą, galite vienu metu ir bėgti, ir kalbėti. Kai patenkate į vidutinio sunkumo intervalą, treniruotė yra intensyvesnė, tačiau neturėtumėte pritrūkti oro. Patekę į sunkios treniruotės intervalą, oro pritrūksite per kelias minutes.

BĖKITE STEBĖDAMI ŠIRDIES RITMĄ, KAD GALĖTUMĖTE DEGINTI RIEBALUS

Ar bėgiojate, kad palaikytumėte gerą formą? Lengvo intensyvumo intervalas ypač naudingas, nes tuomet sudeginate daugiau riebalų, bet nepradeda trūkti oro. Jei vertės patenka į šį intervalą, kūnas nepatiria streso. Pakanka laiko tinkamai sudeginti riebalus, kad jie virstų į raumenims reikalingą energiją.

NUSTATYKITE SAVO TIKSLINĮ INTERVALĄ

Galite nustatyti tikslines sritis, skirtas geresniam treniruotės valdymui. Grafinis indikatorius realiu laiku rodo, ar neviršijote nustatytos tikslinės srities.
Laikrodyje galima nustatyti širdies ritmo tikslinius intervalus (BPM arba %HRmax).

UŽPROGRAMUOKITE TRENIRUOTĖS INTERVALUS

Su šia funkcija galite nustatyti visą intervalinę treniruotę: apšilimo laiką, aktyvumo laiką, poilsio laiką ir atsipalaidavimo laiką, intervalų serijų skaičių ir poilsio tarp serijų laiką.

PALYGINKITE BĖGIMŲ DUOMENIS

Laikrodyje rasite savo paskutinių 5 bėgimų santraukas. Pateikiama kiekvienos treniruotės bėgimo trukmė, vidutinis širdies ritmas ir sudegintų kalorijų skaičius.Jeigu nustatėte tikslinę sritį, galite peržiūrėti toje srityje praleistą laiką.

Be to, tai – laikrodis!

Be to, kasdieniam patogumui laikrodis rodo laiką ir datą. Tai pat galite nustatyti žadintuvą.

Lengva matyti, kas rodoma ekrane – tiek šviesoje, tiek tamsoje.

Šiame laikrodyje yra atspindintis ekranas. Jis atspindi aplinkos šviesą. Kuo daugiau saulės, tuo lengviau įžiūrėti ekraną!
Bėgdami tamsoje, galite paspausti ekrano apšvietimo mygtuką.

Ar galiu sujungti laikrodį ar diržą su telefonu?

Kad užtikrintume geriausią įmanomą ryšį tarp laikrodžio ir diržo, nusprendėme panaudoti mūsų „Bluetooth“ diržą. Todėl diržą galima sujungti su bet kokia sporto programėle, turinčia širdies ritmo matavimo funkciją. Tačiau atminkite, kad vienu metu diržą galima sujungti tik su vienu įrenginiu. Jei diržas sujungtas su telefonu, jo nebegalima sujungti su laikrodžiu.

AR MANO SIGNALUI GALI TRUKDYTI KITI ŠIRDIES RITMO MONITORIAI?

Ne! Laikrodžio signalas yra šifruotas. Ryšys tarp telefono ir diržo yra unikalus ir jo negali pertraukti kitas širdies ritmo matuoklis. Todėl sujungiant laikrodį su diržu svarbu pasitraukti nuo kitų širdies ritmo matuoklius naudojančių žmonių. Sujungę įrenginius, laikrodį galite naudoti būdami šalia kitų matuoklių naudotojų.

KAIP MATUOJAMAS MANO ŠIRDIES RITMAS?

Jūsų širdies ritmą matuoja apie krūtinę nešiojamas diržas. Dirže yra du elektrodai ir siųstuvas.

Kiekvienas širdies dūžis sukuria labai silpną elektrinį lauką. Jį aptinka elektrodai ir per siųstuvą ant jūsų krūtinės siunčia į laikrodį.

Baterija

Laikrodis: pridėtos CR2032 Diržas: pridėtos CR2032

NAUDOJIMO APRIBOJIMAI

Šis laikrodis yra skirtas sportui ir laisvalaikiui. Tai nėra medicininis įrenginys. Laikrodžio pateikiami duomenys yra tik informacinio pobūdžio ir neturėtų būti naudojami ligai stebėti.