Slėpti filtrus
Filters 0
Užsisakykite iki:
Filters 0
BĖGIMO LAIKRODIS "KALENJI HR 500"
  • BĖGIMO LAIKRODIS "KALENJI HR 500"
  • BĖGIMO LAIKRODIS "KALENJI HR 500"
  • BĖGIMO LAIKRODIS "KALENJI HR 500"
  • BĖGIMO LAIKRODIS "KALENJI HR 500"
  • BĖGIMO LAIKRODIS "KALENJI HR 500"
  • BĖGIMO LAIKRODIS "KALENJI HR 500"
  • BĖGIMO LAIKRODIS "KALENJI HR 500"
BĖGIMO LAIKRODIS "KALENJI HR 500"

KALENJI

8563506

BĖGIMO LAIKRODIS "KALENJI HR 500"

51,00 EUR
Su mokesčiais
  • BĖGIMO LAIKRODIS "KALENJI HR 500"
  • BĖGIMO LAIKRODIS "KALENJI HR 500"
  • BĖGIMO LAIKRODIS "KALENJI HR 500"
  • BĖGIMO LAIKRODIS "KALENJI HR 500"
  • BĖGIMO LAIKRODIS "KALENJI HR 500"
  • BĖGIMO LAIKRODIS "KALENJI HR 500"
  • BĖGIMO LAIKRODIS "KALENJI HR 500"
BĖGIMO LAIKRODIS "KALENJI HR 500"
color :
Size :
Not available online

Prieinamumas parduotuvėse

Šį gaminį sukūrėme bėgikams, ieškantiems paprasto laikrodžio su širdies ritmo matuokliu ir kalorijų skaičiuotuvu.

Naudodami širdies ritmo matuoklį žinosite savo širdies ritmą, reguliuosite kvėpavimą, sudeginsite daugiau riebalų ir pagerinsite savo rezultatus!

PRIVALUMAI

Parametrų matavimas

Širdies ritmo matuoklis (BRM ir % Max HR), chronometras, sudegintos kalorijos.

Instrukcijos

Automatinis ir rankinis treniruotės intensyvumo nustatymas.

Matomumas

Lengvai įskaitomas ekranas net ryškioje saulės šviesoje.

Autonomiškumas

2,5 dienos širdies ritmo matavimo režimu ir 30,5 dienos laikrodžio režimu.

Nepraleidžia vandens

Atsparumas vandeniui – 5 ATM. Galima plaukti vandens paviršiuje.

Patogu naudoti

Širdies ritmas matuojamas ant riešo, kad būtų dar patogiau.

Galima susieti su kitais įrenginiais

Širdies ritmo matavimus galima išsiųsti į programėlę „Decathlon Coach“.

SUDĖTIS / PATARIMAI

KODĖL BĖGIODAMI TURĖTUMĖTE NAUDOTI LAIKRODĮ SU ŠIRDIES RITMO MATUOKLIU?

Širdies ritmas matuojamas dūžiais per minutę (BPM). Kuo intensyviau treniruojatės, tuo greičiau plaka jūsų širdis ir didėja BPM.
Pagal jūsų širdies ritmą ramybės būsenoje HR 500 laikrodis su širdies ritmo matuokliu gali nustatyti jūsų treniruotės intensyvumo zoną, kurios skirstomos į apšilimo, komforto, ištvermės-aerobinę, anaerobinę ir raudonąją zonas. Skirtingo intensyvumo treniruotėmis galima siekti skirtingų tikslų pasimankštinti, numesti svorio, siekti didesnės ištvermės ir kt.

ŠIRDIES RITMO MATAVIMAS ANT RIEŠO

Širdies ritmo matavimas ant riešo yra didelė technologinė pažanga, kuri leidžia sukurti patogesnius ir paprastesnius širdies ritmą matuojančius laikrodžius. Mūsų mokslinių tyrimų ir plėtros komanda 4 pastaruosius metus tiria įvairias širdies ritmo matavimo ant riešo technologijas.
Pasirinkome optinį širdies ritmo jutiklį, kad būtų ne tik patogu, bet ir užtikrintume patikimą signalą.

BĖKITE STEBĖDAMI ŠIRDIES RITMĄ, KAD GALĖTUMĖTE NUSTATYTI BĖGIMO TEMPĄ

Ar dažnai bėgimo pabaigoje pritrūksta oro? Naudodami laikrodį HR 500, galėsite realiu laiku koreguoti savo bėgimo greitį, kad per greitai nepriartėtumėte prie savo galimybių ribos. Kai vertės patenka į komforto zoną, bėgdami galite kalbėti. Kai vertės patenka į ištvermės intervalą, treniruotė tampa intensyvesnė, tačiau jums neturėtų trūkti oro. Patekę į anaerobinę zoną, oro pritrūksite per kelias minutes.

BĖKITE STEBĖDAMI ŠIRDIES RITMĄ, KAD GALĖTUMĖTE DEGINTI RIEBALUS

Ar bėgiojate, kad palaikytumėte gerą formą? Sportuoti komforto zonoje ypač naudinga, nes tuomet sudeginate daugiau riebalų, bet nepradeda trūkti oro. Jei vertės patenka į šį intervalą, kūnas nepatiria streso. Pakanka laiko tinkamai sudeginti riebalus, kad jie virstų į raumenims reikalingą energiją.

KUR RASTI TRENIRUOČIŲ PROGRAMŲ

Per treniruotes užfiksuotas širdies ritmas gali būti išsiųstas tiesiai į jūsų „Decathlon Coach“ programėlę.
„Decathlon Coach“ – tai nemokama mobilioji programėlė, fiksuojanti jūsų rezultatus treniruočių metu.

KAIP NUSTATOMOS TRENIRUOČIŲ INTENSYVUMO ZONOS?

Jūsų treniruočių intensyvumo zonos automatiškai apskaičiuojamos pagal treniruočių širdies ritmą (HRres = maksimalus širdies ritmas - širdies ritmas ramybės metu).
Jūsų maksimalus širdies ritmas nustatomas atsižvelgiant į jūsų amžių ir lytį. Ramybės metu jis paprastai būna 70 dūžių per minutę.
Apšilimo zona: < 60 % HRres,
komforto zona: 60–70 % HRes,
ištvermės zona: 70–80 % HRes,
anaerobinė zona: 80–90 % HRes,
raudonoji zona: 90–100 % HRes.

ŠIRDIES RITMO MATAVIMAS ANT RIEŠO: kaip tai veikia?

Treniruočių metu, pavyzdžiui, bėgiojant širdis plaka greičiau. Padidėja kraujagyslėmis pratenkančio kraujo srautas. Žalia lemputė ant riešo dirželio leidžia laikrodžiui HR 500 išmatuoti kraujo tėkmę po oda ir nustatyti širdies ritmą. Ši optinio jutiklio technologija yra visiškai integruota į laikrodį, todėl širdies ritmo matavimo diržą galite palikti namuose!

Ar optinis širdies ritmo matuoklis yra ne toks tikslus kaip širdies ritmo matavimo diržas?

Atlikdami bandymus nustatėme, kad optinis jutiklis veikia maždaug 2 dūžių per minutę tikslumu. Intervalinių treniruočių metu matavimas būna šiek tiek lėtesnis. Pritariame daugelio bėgikų nuomonei, kad širdies ritmo matavimo laikrodis ant riešo turi daugiau privalumų (patogumas, paprastumas, mažas svoris ir t. t.) nei trūkumų.

KAIP SEGĖTI „HR 500“

Kad širdies ritmas būtų matuojamas kuo tiksliau, laikrodį HR 500 su širdies ritmo matuokliu reikia segėti ant riešo, už išsikišusio riešo kauliuko.
Jutiklis turi liestis su oda, todėl apyrankė turi būti pakankamai prigludusi. Optinis širdies ritmo dažnio matuoklis veiks netinkamai, jei laikrodis bus per laisvas. Norėdami gauti daugiau informacijos, žr. aiškinamąjį vaizdo įrašą šio puslapio apačioje.

Ar optinis širdies ritmo matuoklis HR 500 veikia ant visų tipų odos?

HR 500 širdies ritmo jutiklių technologija tinka bet kokio plaukuotumo rankoms. Tamsi ar tatuiruota oda atspindi mažiau šviesos. Tokiu atveju jutiklis prisitaiko padidindamas skleidžiamos šviesos ryškumą arba reguliuodamas šviesos jutiklio jautrumą. Jei vis dėlto susidursite su problemomis, susisiekite su mūsų komanda pagalbos svetainėje.

Ar HR 500 optinis širdies ritmo matuoklis tinka visų sporto šakų treniruotėms?

HR 500 širdies ritmo jutiklių technologija idealiai tinka užsiimant sportu, kurio metu atliekami pasikartojantys judesiai, pavyzdžiui, bėgimui, ėjimui ar aerobikai.
Jei sportuojant atliekami nesikartojantys judesiai, pavyzdžiui, per kūno rengybos, svarmenų kėlimo, žaidimų su raketėmis arba komandinio sporto treniruotes, rodomos vertės gali būti klaidingos.

ŠIRDIES RITMO VERČIŲ ĮVESTIS RANKINIU BŪDU

Jei norite, kad treniruotės metu jūsų širdies ritmo vertės neviršytų konkrečios zonos ribinių verčių, jas galite įvesti į laikrodį rankiniu būdu (BPM arba %MHR). Ekrane rodomas grafinis indikatorius ir garsinis signalas įspėja, jei jūsų širdies ritmas nebepatenka į zonos verčių intervalą. Jei žinote savo ramybės būsenos širdies ritmą ir maksimalų širdies ritmą, šias vertes galite įvesti ir patys.

PALYGINKITE BĖGIMŲ DUOMENIS

HR 500 laikrodyje galite rasti savo ankstesnių treniruočių matavimų santraukas. Pateikiama kiekvienos treniruotės bėgimo trukmė, vidutinis širdies ritmas ir sudegintų kalorijų skaičius.

BATERIJOS VEIKIMO TRUKMĖ IR ĮKROVIMAS

HR 500 bėgimo laikrodžio baterijos veikimo trukmė yra 2,5 dienos širdies ritmo matavimo režimu ir 30,5 dienos laikrodžio režimu. Laikrodį galima įkrauti naudojant pridedamą USB laidą.

MATMENYS

Ekrano naudingo ploto skersmuo: 25 mm,
storis: 14 mm,
svoris: 34,4 g

GARANTIJA IR APTARNAVIMAS PO PARDAVIMO

DECATHLON gaminiams suteikiama dvejų metų garantija. Jei turite klausimų, apsilankykite mūsų pagalbos svetainėje.
Čia rasite patarimų, kaip tinkamai naudoti šį gaminį: instrukcijų, vartotojų dažniausiai užduodamų klausimų ir mokomosios vaizdo medžiagos.

NAUDOJIMO APRIBOJIMAI

Šis laikrodis yra skirtas sportui ir laisvalaikiui. Tai nėra medicininis įrenginys. Laikrodžio pateikiami duomenys yra tik informacinio pobūdžio ir neturėtų būti naudojami ligai stebėti.
Nenaudokite širdies ritmo matavimo funkcijos vandenyje.