Slėpti filtrus
Filters 0
Užsisakykite iki:
Filters 0
500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
500 Belaidis ciklometras

VAN RYSEL

8173018

500 Belaidis ciklometras

21,00 EUR
Su mokesčiais
67 Atsiliepimas
42 vartotojų iš 67 rekomenduoja šį produktą
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
  • 500 Belaidis ciklometras
500 Belaidis ciklometras
Not available online

Prieinamumas parduotuvėse



8 funkcijų belaidis ciklometras, kurį paprasta sumontuoti.

PRIVALUMAI

Lengva naudoti

Intuityvi sąsaja, paprastesnis programavimas, dideli ergonomiški mygtukai.

Parametrų matavimas

Esam./vidut./didž. greit.; dabart./bendr. atst.; laikas; laikmat.; greič. palyg.

Lengva surinkti ir išardyti

Labai paprasta greitai pritaisyti prie vairo ar vairo kolonėlės. Belaidis.

Lengva skaityti

Didelis ekranas ir skaičiai, todėl greitai ir lengvai perskaitysite rodmenis.

Patvarumas

Vandeniui nelaidus korpusas, tvirtas dėklas.

SUDĖTIS / PATARIMAI

Greičio rodymo funkcijos

Esamas, vidutinis ir didžiausias greitis. Greičių palyginimas (lyginami esamas ir vidutinis kelionės greičiai).

Atstumo rodymo funkcijos

Dalinis (kelionės) ir bendras atstumas.

Laiko rodymo funkcijos

Skaitmeninis laikrodis, chronometras.

Bendros funkcijos

Senkančios baterijos indikatorius ant greičio jutiklio.

Atsiliepimai

3.4/5 67 atsiliepimai
42 vartotojų iš 67 rekomenduoja šį produktą
AWFUL, AWFUL! QUALITY AND NO WARRENTY !?
Fanglin (Jungtinė Karalystė) naudojasi produktu nuo Nuo 2 iki 8 savaičių
I got this two weeks ago and have used it only a few times on my bike. However, while I was cycling today though some bumps, the computer fell of and the plastic pieces at the back of the main body was broken. The design is clearly flawed and the computer was never securely connected to the holder. Then I called to ask if this situation is covered by the warranty, only to receive an ice-cold "no", referring to my problem as my own "mistake." What can I say about this fragile product with awful build quality and the poor customer service unlike the advertised rosy "365 day return" ? I've been a loyal customer for Decathlon for a few years and because of this incident I will not step into another one of Decathlon store's door. Congrats Decathlon, you just lost another customer.
Atsakymas
Hello,
Thank you for taking the time to post a review of the cycle computer. I'm unsure what happened or why it fell off.
Could you tell me which store you bought your item from and which store refused the return?
Regards,
Peter Lazarus, National Cycling Manager, DECATHLON
save your money because this doesn't work
tom (Jungtinė Karalystė) naudojasi produktu nuo Nuo 3 iki 6 mėnesių
The sensor and computer occasionally talk to one another. I've tried changing batteries to no avail.
cheap and easy to install
works intermittently, useless kit
Atsakymas
Dear Sir,
It sounds like one of the units is faulty.
Please contact our customer services team or your local store for a replacement or a refund.
Regards,
Peter Lazarus UK Cycling Market Manager DECATHLON
Poor Design
Thomas (Jungtinė Karalystė)
Design requires sensor to be within 5mm of magnet. This is almost impossible on my bike. Even when the sensor is almost touching magnet the pick up is very poor. Product is practically unusable
Atsakymas
Hello,

Thank you for taking your time to review this product. I'm sorry to hear about the difficulties you have faced with this computer. The computers can be quite difficult to fit on hybrid/mountain bikes due to the gap between fork and wheel as the sensor has to be within 5mm of the magnet. With the pick up being poor even when the magnet is almost touching I would think that the sensor or computer is faulty. I would suggest that you return the computer to your local store for a refund.

Rob Basnett b'Twin Product Expert DECATHLON
very poor quality
Alan (Jungtinė Karalystė) naudojasi produktu nuo 1 savaitė ir mažiau
Bought this as every other thing I've bought from Decathlon has been very good, but this is terrible. It lasted ONE week. On first ride the computer popped off couple times, ended up improvising to keep it on with cable ties. On next ride the wireless sensor moved going over a speed bump, smacked in to sensor on wheel and is now in pieces. Absolute waste if money
cheap
breaks easy, falls off, rubbish instructions
Atsakymas
Dear Sir,

Thanks for taking the time to review the 500 wirless cyclometer. I am sorry that the product has not met the expectiations of a Btwin product. This is a product that I have been using myself and I haven't experienced any problems with the product coming off the clamp or the sensor moving making me think it maybe a fault with your product.
I would suggest that you take the product back to your local store for either a exchange or refund.

Rob Basnett b'Twin Product Expert DECATHLON
Didn't work out of the box
Tom (Jungtinė Karalystė)
I never normally buy from a store like this and now I regret it. Tried new batteries, set it up numerous times and still the computer doesn't appear to work with the wheels transmitter. I went to the shop because I needed one at short notice for the following day, turns out the product is shocking and I'm still left without a computer and also out of pocket. Why are these being sold still after all the reviews on here!
Atsakymas
Dear sir,
I will forward your comments on to the product manger at b'Twin. There may be a fault with the unit or the battery needs replacing.
Please don't hesitate to contact your local store who will gladly replace it for a new one. they can also test the new one before you leave the store to make sure that all is in order.
Please accept our apology for the issued you encountered.
regards,
Peter Lazarus UK Cycling Market Manager DECATHLON
Trouble with handle bar mount
john (Jungtinė Karalystė)
got this product as a gift came to fitting it the rubber handle bar mount wouldn't fit round my bar stem No matter how I tryed it wouldn't go round I have a btwin 500 special edition rang the my local store to see if they have a bigger Rubberstrap they said they will look in to it and ring me back no call back bit disappointed always had a good service from the store
Atsakymas
Dear Sir,
I'm sorry to read that the store has not contacted you, which store was it?
Have you tired fitting the bracket to your stem (as in the photo on the web page).  Works a real treat and looks neat as well.
http://www.decathlon.co.uk/count-8-counter-wireless-cycle-computer-id_8173018.html
Regards,
Peter Lazarus UK Market Manager DECATHLON
Unreliable
Duncan (Jungtinė Karalystė) naudojasi produktu nuo Nuo 3 iki 6 mėnesių
When I reset, it doesn't always work thereafter. That means I have had to do so many unrecorded rides and missed the whole point of buying it. I feel cheated by Decathlon and that's where I do most of my sports shopping. My battery test light glows green and it has not recorded even 100miles.
Easy and neater to fit
Unrelaible
Atsakymas
Dear Sir,
I'm sorry to read that your computer has been unreliable. Assuming the contact magnets are set up correctly on the front wheel and the batteries are functioning there clearly seems to be a fault with your unit.
Please return it to us for a exchange or a refund.
Regards,
Peter Lazarus UK Market Manager DECATHLON
Computer Crashed
Ahmed (Jungtinė Karalystė) naudojasi produktu nuo 1 savaitė ir mažiau
Only had the computer for 2 weeks. I have not even been out on the bike yet and the computer which the Decathlon team set up has crashed. All it has been doing is sitting stable. Replaced batteries and still no joy. Now would I have to detach the whole thing to get it replaced or just take the computer in?
Atsakymas
Hi,
No should be fine just to take the computer in and we'll give you a whole new unit.  Easiest way for all concerned.  
Bring in your receipt or decathlon card with you.  No problem.
Regards,
Peter Lazarus UK Market Manager DECATHLON
frustration
William (Jungtinė Karalystė) naudojasi produktu nuo 1 savaitė ir mažiau
Bought to help with long steep mountain rides in Austrian alps
Easy to fit BUT did not work at all checked everything repositioned reseated batteries
It told me the time!!
Moving the wheel transmitter and the rubber holding strap broke
Now not usable even as an ornament
So so disappointed
Will take back and see if I can get a replacement or refund
Simplicity
Didn't work strap broke when fitting
Atsakymas
Dear Sir,

I'm sorry to read that you've encountered problems with your cycle computer.

Your experience with the product will be fed back to the product manager at b'Twin.

Do not hesitate to bring it back for a refund/exchange.  Even if you no longer have your receipt it will not be an issue.

Please accept my apologies for what has happened. 

Peter Lazarus UK Market Manager DECATHLON
Fiddily
Christian (Jungtinė Karalystė)
Seemed to work well for 150 miles (about a month) then it stopped connecting with the remote sensor. No point going 'cheap' if it doesn't work; definitely a false economy.
Easy to use, large screen, relatively cheap
Stopped working after a month of periodic use.
Atsakymas
Dear Sir,

I'm sorry to read that you've had issues with your computer. I suspect that the battery is faulty/premature wear on the sensor. This is a very popular bike computer and we have very few returns on this product.

Please feel free to return it to store for a refund/exchange/battery replacement. If you are unable to visit your local store, please get in touch with me to find a solution to make sure that you can start enjoying your cycle computer again.

Regards,

Peter Lazarus
UK Market Manager - Decathlon
Christian found this answer helpful
  • 1