Slėpti filtrus
Filters 0
Užsisakykite iki:
Filters 0
Medinė vaikiška slydlentė 100
  • Medinė vaikiška slydlentė 100
  • Medinė vaikiška slydlentė 100
  • Medinė vaikiška slydlentė 100
  • Medinė vaikiška slydlentė 100
Medinė vaikiška slydlentė 100

RADBUG

8600194

Medinė vaikiška slydlentė 100

23,00 EUR
Su mokesčiais
  • Medinė vaikiška slydlentė 100
  • Medinė vaikiška slydlentė 100
  • Medinė vaikiška slydlentė 100
  • Medinė vaikiška slydlentė 100
Medinė vaikiška slydlentė 100
Size :
Not available online

Prieinamumas parduotuvėse

Sukūrėme šią slydlentę nuo 6 iki 12 metų amžiaus vaikams, norintiems patirti slydimą vandeniu.

Lakuoto medžio slydlentė, kad patirtumėte pirmuosius įspūdžius slysdami vandens paviršiumi. Lentos viršų išvaškuokite, kad geriau sukibtų su kūnu.

PRIVALUMAI

Lengvai slysta

Plokščia forma suteikia daugiau greičio ant bangos.Naudotojo svoris < 40 kg.

Patvarumas

Pagaminta iš tuopos medienos.Naujas tvirtesnis klijavimas, montavimas.

SUDĖTIS / PATARIMAI

NAUDOJIMO SĄLYGOS.

Ši slydlentė sukurta vaikams, norintiems patirti, ką reiškia slysti vandens paviršiumi.
Naudoti sekliame vandenyje. Nenaudokite labai vėjuotomis dienomis.
Nenaudokite, jei paplūdimys akmenuotas.

ATSARGUMO PRIEMONĖS.

Atminkite, kad plaukiojant slydlente dažnai nukrentama. Prieš pradėdami plaukimą, apšildykite riešus ir kulkšnis. Išvaškuokite lentos paviršių, kad nenuslystumėte.
Paleiskite lentą ramioje, atviroje vietoje (saugokitės plaukikų).

KAIP PASIRINKTI TINKAMĄ SLYDLENTĖS DYDĮ.

Slydlentės dydis tiesiogiai nulemia stabilumą bei valdymą. Ji turi tikti naudotojo ūgiui. Ši slydlentė sukurta vaikams, sveriantiems nuo 20 iki 40 kg, kurių ūgis nuo 1 m iki 1,5 m, t.y. nuo 4 iki 12 m. amžiaus.

IŠMATAVIMAI, SVORIS.

90 cm x 50 cm / 1,960 kg.

NAUDOJIMO APRIBOJIMAI.

Nenaudokite maudytis skirtose zonose. Netinka aukštesniems nei 1,60 m ūgio asmenims.

NAUDOJIMO INSTRUKCIJOS. 1 DALIS.

1) Metimas: praktikuokite kuo tiesesnį lentos metimą sekliame vandenyje.
2) Bėgimas: pradėkite bėgti rankoje laikydami slydlentę, ją meskite ir staigiai ant jos užšokite. Paskutiniai žingsniai turi būti atliekami kuo greičiau.

NAUDOJIMO INSTRUKCIJOS. 2 DALIS.

3) Šokimas: užšokite ant lentos kuo švelniau. Pėdas statykite ant centrinės lentos linijos. Šie nurodymai padės jums čiuožti kuo geriau.
4) Čiuožimas: kelius sulenkite, kad svorio centras būtų žemiau, taip stovėsite stabiliau ir galėsite ilgiau čiuožti.5) Pirmieji triukai: kai gerai išmoksite skrieti, pamėginkite rankas nuleisti ant lentos, kad galėtumėte apsisukti!