PREKIŲ GRĄŽINIMAS PER 365 DIENAS

 

Tik turėdami paskyrą „DECATHLON” galite persigalvoti dėl savo pirkinio per 365 dienas!

Jeigu mūsų interneto svetainėje įsigijote prekę ir nesate ja visiškai patenkinti, pakeisime ją arba grąžinsime sumokėtą sumą. Kadangi mums svarbiausia – patenkintas klientas, padengsime jums netinkančios prekės grąžinimo išlaidas.

 

  1. Nenaudotos prekės grąžinimas:

Jei vis dar nepanaudojote nusipirktos „DECATHLON” prekės ir ji yra originalioje pakuotėje, atsiųskite ją mums atgal, o mes grąžinsime sumokėtą sumą arba pakeisime prekę kita. Ši nuostata nėra taikoma tokiems jūsų pirkiniams kaip maistas ir gėrimai, įvairios gendančios prekės, personalizuotos bei saugumo prekės (šalmai, virvės ir pan.).

 

  1. Sporto prekės grąžinimas, kai ji neatitiko jūsų lūkesčių naudojant ją sportinėje veikloje

Atkreipiame dėmesį, kad grąžinimas nėra galimas jei:

- prekė buvo netinkamai laikoma ir prižiūrima, arba specialiai sugadinta;

- prekė buvo naudota ne pagal paskirtį ;

- pastebimi normalūs prekės susidėvėjimo požymiai ;

- prekė yra gendanti, personalizuota arba tai yra saugos prekė (šalmas, virvė ir pan.).

 

„DECATHLON” Klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojai, apžiūrėję kiekvieną grąžinamą prekę, pasilieka teisę kaskart nuspręsti dėl jos grąžinimo ir pasiūlyti patogiausią klientui sprendimą (taisymas, keitimas ar grąžinimas).

 

Nepamirškite, kad greičiausiai ir patogiausiai galite grąžinti jums netinkančią prekę artimiausioje „DECATHLON”  parduotuvėje, o taip pat ir naudodamiesi mūsų svetaine :

 

 - Keitimas: prisijungę prie skilties „Mano paskyra“ => „Sekti savo užsakymus“ turėtumėte nurodyti grąžinimo priežastį. Tai padarę gausite grąžinimo numerį. Susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi el.paštu pagalba@decathlon.com, nurodykite grąžinimo numerį ir skyriaus darbuotojai užsakys kurjerį prekėms paimti jūsų nurodytu adresu. Kai tik jas gausime, į jūsų paskyrą įkelsime tos pačios vertės kaip jūsų įsigyta ir grąžinta prekė parduotuvės kreditą, pridėdami siuntimo išlaidų sumą. Jūs taip pat galite dar kartą užsisakyti kitą pasirinktą prekę mūsų interneto svetainėje ir savarankiškai vėl pateikti užsakymą.

 

 - Pinigų grąžinimas: prisijungę prie skilties „Mano paskyra“ => „Sekti savo užsakymus“ nurodykite grąžinimo priežastį. Tai padarę gausite grąžinimo numerį. Susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi el.paštu pagalba@decathlon.com, nurodykite grąžinimo numerį ir skyriaus darbuotojai užsakys kurjerį prekėms paimti jūsų nurodytu adresu. Jas patikrinę, grąžinsime pinigus tiesiai į jūsų banko sąskaitą. Priklausomai nuo jūsų banko, lėšos atsidurs jūsų sąskaitoje per 72 valandas.

 

Sekite šiuos prekės grąžinimo etapus :

 1 - Prisijunkite prie savo „Decathlon“ paskyros.

2 – Skiltyje „Mano internetiniai užsakymai” pasirinkite savo užsakymą ir paspauskite viršuje „RETURN“.

3 - Užpildykite prekės grąžinimo anketą. Prie grąžinimo užklausos galite pridėti ir daugiau prekių, paspausdami mygtuką „Pridėti prekę“. Pateikę anketą, gausite grąžinimo numerį. 

 

4 - Atsispausdinkite šį kuponą ir pridėkite jį prie grąžinamos prekės siuntinio, kurį turite rūpestingai supakuoti prieš siųsdami.

5 – Susisiekite el. paštu pagalba@decathlon.com su Klientų aptarnavimo skyriumi, nurodykite grąžinimo numerį ir darbuotojai, įvertinę jūsų užklausą, atsiųs jums kurjerio anketą. Siuntimas per mūsų kurjerio anketą yra nemokamas.

 

6- Mūsų logistikos partneris susisieks su jumis susitarti dėl siuntinio paėmimo laiko. Arba įdėsite siuntinį į DPD siuntų terminalų tinklą.

 

7 - Kai jūsų siuntinys pasieks mūsų sandėlį, patikrinsime jį (per 48 valandas) ir atsakysime į jūsų užklausą el.paštu, suteikdami jums parduotuvės kreditą arba grąžindami pinigus už pirkinį.

 

Kilus klausimams, nedvejodami susisiekite su mumis: pagalba@decathlon.com!

 

Atkreipiame jūsų dėmesį, kad priimami tik tie grąžinimai, kurie turi grąžinimo numerį. Priešingu atveju grąžinimas laikomas netinkamu ir negalėsime grąžinti sumokėtos sumos.