ONRHYTHM 500 laikrodis bėgikams su širdies ritmo matuokliu – raudonas

37,00 €
SKU: S171751 / 2234706 / 8389271
Pasirinkti spalvą:

    Dydis : nėra dydžio
Dydžių vadovas

Užsakyti internetu
Pristatymas nuo 5 iki 6 darbo dienų
Produkto privalumai -
  1. Parametrų matavimas
    Chronometras, širdies ritmas (BPM ir %HRmax), kalorijos
  2. Instrukcijos
    Tiksl. intervalas (BPM arba %MHR) - intensyvumo ind. - intervalai - ratų laikai
  3. Lengva naudoti
    „Bluetooth“ koduotas perdavimas: optimalus ryšys su laikrodžiu
  4. Nepraleidžia vandens
    Laikrodis – 5 ATM (plaukimas). Diržas – 1 ATM (vandens lašai)
  5. Patogu naudoti
    Medžiaginis kardiodiržas, todėl dar patogesnis.
Produkto paskirtis
  1. KODĖL BĖGIODAMI TURĖTUMĖTE NAUDOTI LAIKRODĮ SU ŠIRDIES RITMO MATUOKLIU?
    Širdies ritmas matuojamas dūžiais per minutę (BPM). Kuo intensyviau treniruojatės, tuo greičiau plaka jūsų širdis ir tuo labiau didėja BPM. Sužinokite, koks širdies ritmas yra tinkamiausias jums treniruočių metu, kad galėtumėte bėgti neuždusdami. Laikydamiesi nurodyto širdies ritmo, bėgsite tolygiau ir lengviau.
  2. Medžiaginis diržas – jūsų patogumui!
    Elektrodai yra įsiūti į medžiaginio diržo gumines juosteles. Elektroninis modulis yra guminės juostelės išorėje, todėl jokie kieti komponentai nesiliečia prie jūsų odos. Norint išplauti diržą skalbyklėje, modulį galima nuimti. Pastaba: modulis yra atsparus prakaitui ir lietui, tačiau skalbyklėje jo skalbti negalima.
  3. MATUOKITE SAVO TRENIRUOTĖS INTENSYVUMĄ
    Jei tikslinio intervalo nenustatysite rankiniu būdu, „ONrhythm 500“ laikrodis automatiškai nurodys jūsų krūvio intensyvumą realiuoju laiku, atsižvelgdamas į jūsų širdies ritmą: itin lengva, lengva, vidutinio sunkumo arba itin sunki treniruotė. Itin lengva: 50–60 % maks. jūsų širdies ritmo. Lengva: 60–70 % maks. jūsų širdies ritmo. Vidutinio sunkumo: 70– 80 % maks. jūsų širdies ritmo. Sunki: 80–90 % maks. jūsų širdies ritmo. Labai sunki: 90–100 % maks. jūsų širdies ritmo
  4. LEISKITE ŠIRDIES RITMUI NUSTATYTI TRENIRUOTĖS INTENSYVUMĄ
    Ar bėgimo treniruotės pabaigoje jums dažnai trūksta oro? Naudodami „Decathlon“ laikrodį „ONRHYTHM 500“, galėsite realiu laiku koreguoti savo bėgimo greitį, kad pernelyg nepriartėtumėte prie širdies ritmo ribinių verčių. Kai laikrodis nurodo lengvą intensyvumą, galite vienu metu ir bėgti, ir kalbėti. Kai patenkate į vidutinio sunkumo intervalą, treniruotė yra intensyvesnė, tačiau neturėtumėte pritrūkti oro. Patekę į sunkios treniruotės intervalą, oro pritrūksite per kelias minutes.
  5. BĖGIMAS SIEKIANT DEGINTI RIEBALUS
    Ar bėgiojate, kad palaikytumėte gerą formą? Lengvo intensyvumo intervalas ypač naudingas, nes tuomet sudeginate daugiau riebalų, bet nepradeda trūkti oro. Jei vertės patenka į šį intervalą, kūnas nepatiria streso. Pakanka laiko tinkamai sudeginti riebalus, kad jie virstų į raumenims reikalingą energiją.
  6. NUSTATYKITE SAVO TIKSLINĮ INTERVALĄ
    Treniruočių krūvį kontroliuosite geriau, atsižvelgdami į tikslinių intervalų nustatymus. Grafinis indikatorius realiu laiku rodo, ar neviršijote nustatytų tikslinių verčių. „ONrhythm 500“ galima nustatyti širdies ritmo tikslinius intervalus (BPM arba %HRmax).
  7. UŽPROGRAMUOKITE TRENIRUOTĖS INTERVALUS
    Šią funkciją galite naudoti norėdami suprogramuoti visą intervalinę treniruotę: apšilimo trukmę, aktyvios veiklos trukmę, poilsio trukmę ir atsipalaidavimo trukmę, intervalų ciklų skaičių ir poilsio tarp ciklų trukmę.
  8. PALYGINKITE BĖGIMŲ DUOMENIS
    ONRHYTHM 500 laikrodyje galite peržiūrėti pastarųjų 5 bėgimų duomenų suvestines. Rasite kiekvienos treniruotės bėgimo trukmę, vidutinė širdies ritmą ir sudegint kalorijų skaičių. Jei buvote nustatę tikslinį intervalą, matysite ir tame intervale praleistą laiką.
  9. Be to, tai – laikrodis!
    ONRHYTHM 500 rodo laiką ir datą. Tai pat galite nustatyti žadintuvą.
  10. Lengva matyti, kas rodoma ekrane – tiek šviesoje, tiek tamsoje.
    ONRHYTHM 500 ekranas nėra matinis. Tai reiškia, kad jis atspindi šviesą. Kuo daugiau saulės, tuo lengviau įskaityti ekraną! Bėgdami tamsoje, galite paspausti ekrano apšvietimo mygtuką.
  11. Ar galiu sujungti laikrodį ar diržą su telefonu?
    Kad užtikrintume geriausią įmanomą ryšį tarp laikrodžio ir diržo, nusprendėme panaudoti mūsų „Bluetooth“ diržą. Todėl diržą galima sujungti su bet kokia sporto programėle, turinčia širdies ritmo matavimo funkciją. Tačiau atminkite, kad vienu metu diržą galima sujungti tik su vienu įrenginiu. Jei diržas sujungtas su telefonu, jo nebegalima sujungti su laikrodžiu.
  12. AR MANO SIGNALUI GALI TRUKDYTI KITI ŠIRDIES RITMO MONITORIAI?
    Ne! ONRHYTHM 500 naudoja koduotus signalus. Ryšys tarp telefono ir diržo yra unikalus ir jo negali pertraukti kitas širdies ritmo matuoklis. Todėl sujungiant laikrodį su diržu svarbu pasitraukti nuo kitų širdies ritmo matuoklius naudojančių žmonių. Sujungę įrenginius, laikrodį galite naudoti būdami šalia kitų matuoklių naudotojų.
  13. KAIP MATUOJAMAS MANO ŠIRDIES RITMAS?
    Jūsų širdies ritmą matuoja aplink krūtinę apjuostas diržas. Jis turi du elektrodus ir siųstuvą. Kiekvienas širdies dūžis sukuria labai silpną elektros lauką. Jį aptinka elektrodai ir per siųstuvą ant jūsų krūtinės siunčia į laikrodį.
  14. Baterija
    Laikrodis – CR2032 (pridedamos). Diržui – CR2032 (pridedamos)
  15. Naudojimo apribojimai
    Šis laikrodis yra skirtas sportui ir laisvalaikiui. Tai nėra medicininis įrenginys. Laikrodžio pateikiami duomenys yra tik informacinio pobūdžio ir neturėtų būti naudojami ligai stebėti.
Produkto testavimas
  1. Kompozicija
    Riešas : 90.0% Poliuretanas (PU), Riešas : 10.0% Nerūdijantysis plienas Struktūra : 70.0% Polikarbonatas – akrilonitrilo butadieno stirenas (PC-ABS), Struktūra : 30.0% Nerūdijantysis plienas Vidinės dalies medžiaga : 100.0% Spausdintinė plokštė Lęšiai : 1
  2. Produkto apribojimai
    „ONrhythm 500“ laikrodžio negalima prijungti prie telefono.
  3. Informacija apie produktą
    Tobulėti paprasta naudojant intervalų režimą ir intensyvumo indikatorių.