JavaScript seems to be disabled in your browser. You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.
Meniu
Uždaryti
Jūsų pirkinių krepšelis tuščias.
/!\DĖMESIO/!\ Dėl nacionalinio karantino situacijos laikinai negalime priimti grąžinimų. Visus grąžinimus galėsite atlikti pasibaigus karantinui. Taip pat norime priminti, kad pas mus prekes galima grąžinti per 365 dienas. Atsiprašome už nepatogumus. Pasitikrinti ar turime prekę Vilniaus parduotuvėje galite paspaudę mygtuką "rezervuoti". Jį rasite prie kiekvienos prekės mūsų internetinėje parduotuvėje. Jeigu paspaudus rodys bent vieną vienetą, reiškia galite rezervuoti šią prekę. Kad apsipirkimas būtų dar saugesnis, siūlome bekontaktį atsiskaitymą ir prekių atsiėmimą - "Drive-in" metodą. Žemiau rasite informaciją kaip tai galite padaryti.
Išsirinkite norimą prekę mūsų elektroninėje parduotuvėje.
Spauskite "REZERVUOTI". Sistema automatiškai patikrins ar mes turime šią prekę Vilniaus parduotuvėje. (Norime atkreipti dėmesį, kad ne visas prekes, kurias galima nusipirkti internetu, turime ir Vilniaus parduotuvėje)
Jeigu prekė yra mūsų parduotuvėje, užpildykite rezervacijos formą įvesdami savo kontaktinius duomenis ir pasirinkite atsiėmimą parduotuvėje.
Į savo el. pašto dėžutę gausite užklausos patvirtinimą (pasitikrinkite SPAM ir kitus poskyrius)
Kai jūsų prekės bus paruoštos, mes jus informuosime atskiru laišku. !DĖMESIO! Tik gavę patvirtinimą, kad jūsų prekės jau paruoštos, galite atvykti į parduotuvę.
Kai atvyksite į parduotuvę, atsiskaityti už prekes galėsite tik bankine kortele.
Jeigu prekė yra mūsų parduotuvėje, užpildykite rezervacijos formą įvesdami savo kontaktinius duomenis ir pasirinkite "Drive-in" metodą.
Kai atvažiuosite prie Decathlon parduotuvės, prašome parkuoti automobilį specialiai tam skirtoje vietoje. Ją rasite įsukę į mūsų aikštelę, ji bus pažymėta Decathlon vėliavomis.
Likite savo automobilyje ir paskambinkite šiuo telefonu +37069101154 ir mūsų konsultantas prieis prie Jūsų automobilio.
Atsiskaitymas neišlipus ir tik bankine kortele. Grynais pinigais atsiskaityti nebus galima.
Kad iki minimumo sumažinti kontaktą, prekės bus paliktos prie jūsų automobilio. Mūsų darbuotojas jų įkrauti negalės.
Prašome būti kantriems ir supratingiems mūsų darbuotojams. Jie stengiasi dėl Jūsų ir dėl sporto!
!NEPAMIRŠKITE! Dėvėkite kaukę, dezinfekuokite ir plaukite rankas, laikykitės saugaus atstumo.
Sekite nurodymus jūsų telefono ar kompiuterio ekrane.
Pasirinkite "nemokamas pristatymas į parduotuvę ( click & collect )".
Gausite el. laišką, kai jūsų prekės bus išsiųstos iš mūsų sandėlio. SVARBU: sulaukite antro el. laiško.
Kai prekės pasieks mūsų parduotuvę jūs įspėsime el. laišku.
Atvykite į mūsų parduotuvę ir atsiimkite savo prekes.
DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI
1. Koks internetinės parduotuvės klientų aptarnavimo skyriaus darbo laikas?
Klientų aptarnavimo skyrius dirba nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 10:00 iki 19:00 valandos
Jeigu nepavyko prisiskambinti, visada galite parašyti mums į PAGALBA@DECATHLON.COM
Į laiškus ir užklausas atsakome per 24 valandas ( išskyrus savaitgaliais ir švenčių dienomis )
2. Kur yra mano užsakymas?
Kai tik išsiųsime jūsų užsakymą, jūs gausite sekimo numerį į savo el. paštą!
Jeigu sekimo kodas neveikia ar negavote laiško, parašykite mūsų klientų aptarnavimo skyriui: PAGALBA@DECATHLON.COM ir mes jums padėsime.
Jeigu pasirinkote "pristatymas į parduotuvę" siuntimo metodą, kai užsakymas atvyks į mūsų parduotuvė, jus informuosime atskiru laišku.
Daugiau apie prekių pristatymą skaitykite čia.
3. Nemokamas pristatymas į parduotuvę (Click & Collect)
Pasirinkus nemokamą pristatymą į parduotuvę ( Click & Collect ), pristatysime jūsų užsakymą neilgiau kaip per 4 darbo dienas
Jeigu negavote laiško, kad siuntinys jau mūsų parduotuvėje, pasitikrinkite SPAM ir PROMOTION skyrius savo el. pašto dėžutėje
Kitu atveju visada rašykite mums į PAGALBA@DECATHLON.COM ir mes pasistengsime jums atsakyti kaip įmanoma greičiau
4. Ar mes siunčiame į užsienį?
Atsiprašome, bet siuntas pristatome tik Lietuvos teritorijoje. Prisiregistruoti prie mūsų svetainės galima tik turint lietuvišką adresą ir telefono numerį
5. Ar galiu grąžinti savo užsakymą?
Taip! Su Decathlon paskyra jūs galite grąžinti savo pirkinį per 365 dienas!*
Grąžinimas jums nieko nekainuos, visomis išlaidomis pasirūpinsime mes*.
*Kokias prekes galite grąžinti ir kaip tai padaryti skaitykite čia.
6. Kaip pasikeisti slaptažodį?
Norėdami pasikeisti slaptažodį spauskite ČIA.
Iškilo daugiau problemų? Rašykite mums į PAGALBA@DECATHLON.COM ir mes pasistengsime jums atsakyti kaip įmanoma greičiau
7. Reikia daugiau informacijos?
Jeigu ieškote daugiau informacijos, spauskite ČIA.
Vis tiek nerandate informacijos? Rašykite mums į PAGALBA@DECATHLON.COM ir mes pasistengsime jums atsakyti kaip įmanoma greičiau
PARAŠYKITE MUMS
pagalba@decathlon.com
Susisieksime su jumis per 24 valandas (išskyrus savaitgaliais ir švenčių dienomis). Klientų aptarnavimo skyriaus darbo laikas: Pirmadienis- Penktadienis: 10:00 - 19:00