JavaScript seems to be disabled in your browser. You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.
Meniu
Uždaryti
Jūsų pirkinių krepšelis tuščias.
Išsirinkite norimą prekę mūsų elektroninėje parduotuvėje.
Spauskite "REZERVUOTI". Sistema automatiškai patikrins ar mes turime šią prekę Vilniaus parduotuvėje.(Norime atkreipti dėmesį, kad ne visas prekes, kurias galima nusipirkti internetu, turime ir Vilniaus parduotuvėje)
Net jeigu prekės nerodo Vilniaus parduotuvėje, skambinkite numeriu +37052045566 ir mūsų sporto lyderiai parinks Jums geriausią alternatyvą.
Pasirinkite skyrių ir būsite sujungti su mūsų sporto lyderiu. Jeigu norėsite galėsite paprašyti ir video skambučio, kad būtų lengviau apžiūrėti prekes.
Kai išsirinksite prekes galėsite jas atsiimti parduotuvėje Vilniuje arba mes atsiųsime jas jūsų nurodytu adresu.
Rinkitės mūsų partnerį ZITICITY ir gausite prekes per 24 valandas Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Į visus kitus miestus prekes pristatys mūsų partneris DPD Lietuva.
DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI
1. Koks internetinės parduotuvės klientų aptarnavimo skyriaus darbo laikas?
Klientų aptarnavimo skyrius dirba nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 10:00 iki 19:00 valandos
Jeigu nepavyko prisiskambinti, visada galite parašyti mums į PAGALBA@DECATHLON.COM
Į laiškus ir užklausas atsakome per 24 valandas ( išskyrus savaitgaliais ir švenčių dienomis )
2. Kur yra mano užsakymas?
Kai tik išsiųsime jūsų užsakymą, jūs gausite sekimo numerį į savo el. paštą!
Jeigu sekimo kodas neveikia ar negavote laiško, parašykite mūsų klientų aptarnavimo skyriui: PAGALBA@DECATHLON.COM ir mes jums padėsime.
Jeigu pasirinkote "pristatymas į parduotuvę" siuntimo metodą, kai užsakymas atvyks į mūsų parduotuvė, jus informuosime atskiru laišku.
Daugiau apie prekių pristatymą skaitykite čia.
3. Nemokamas pristatymas į parduotuvę (Click & Collect)
Pasirinkus nemokamą pristatymą į parduotuvę ( Click & Collect ), pristatysime jūsų užsakymą neilgiau kaip per 4 darbo dienas
Jeigu negavote laiško, kad siuntinys jau mūsų parduotuvėje, pasitikrinkite SPAM ir PROMOTION skyrius savo el. pašto dėžutėje
Kitu atveju visada rašykite mums į PAGALBA@DECATHLON.COM ir mes pasistengsime jums atsakyti kaip įmanoma greičiau
4. Ar mes siunčiame į užsienį?
Atsiprašome, bet siuntas pristatome tik Lietuvos teritorijoje. Prisiregistruoti prie mūsų svetainės galima tik turint lietuvišką adresą ir telefono numerį
5. Ar galiu grąžinti savo užsakymą?
Taip! Su Decathlon paskyra jūs galite grąžinti savo pirkinį per 365 dienas!*
Grąžinimas jums nieko nekainuos, visomis išlaidomis pasirūpinsime mes*.
*Kokias prekes galite grąžinti ir kaip tai padaryti skaitykite čia.
6. Kaip pasikeisti slaptažodį?
Norėdami pasikeisti slaptažodį spauskite ČIA.
Iškilo daugiau problemų? Rašykite mums į PAGALBA@DECATHLON.COM ir mes pasistengsime jums atsakyti kaip įmanoma greičiau
7. Reikia daugiau informacijos?
Jeigu ieškote daugiau informacijos, spauskite ČIA.
Vis tiek nerandate informacijos? Rašykite mums į PAGALBA@DECATHLON.COM ir mes pasistengsime jums atsakyti kaip įmanoma greičiau
PARAŠYKITE MUMS
pagalba@decathlon.com
Susisieksime su jumis per 24 valandas (išskyrus savaitgaliais ir švenčių dienomis). Klientų aptarnavimo skyriaus darbo laikas: Pirmadienis- Penktadienis: 10:00 - 19:00