Slėpti filtrus
Filters 0
Užsisakykite iki:
Filters 0
  • Svarmenys, 2 vnt., 1,5 kg
  • Svarmenys, 2 vnt., 1,5 kg
  • Pasipriešinimo juosta sėdmenims 22 kg, 31 cm
Svarmenys, 2 vnt., 1,5 kg

DOMYOS

8336572

Kūno rengybos svarmenys, 2 vnt. po 1,5 kg, vyšniniai

12,00 EUR
  • Svarmenys, 2 vnt., 1,5 kg
  • Svarmenys, 2 vnt., 1,5 kg
  • Pasipriešinimo juosta sėdmenims 22 kg, 31 cm
Svarmenys, 2 vnt., 1,5 kg
Size :
Išparduota

Tikrinti likutį parduotuvėse

Šie svarmenys skirti jėgos pratimams ir viso kūno stiprinimui.Šeši svoriai ‒ visiems jūsų poreikiams!

PRIVALUMAI

Universalumas

500 g ‒ 5 kg:6 modeliai visiems poreikiams!Pridedamas plakatas su pratimais!

Stabilumas

Praktiški ‒padėti ant grindų nerieda!

Lengva priežiūra

Svarmenis lengva nuvalyti, jie netepa grindų!

SUDĖTIS / PATARIMAI

Kokius svarmenis pasirinkti?

Tai priklauso nuo jūsų fizinio pasirengimo lygio ir nuo norimų treniruoti raumenų.
Svarmenys turi būti nei per sunkūs, nei per lengvi.Turite gebėti pabaigti treniruotę, bet po jos turėtumėte jaustis pavargę.Apatinės kūno dalies raumenys (šlaunų, sėdmenų ir kt.) yra didesni nei viršutinės kūno dalies (pečių, bicepsai ir kt.).
Todėl pritūpimus ar įtūpstus galima atlikti su sunkesniais svarmenimis (2 kg ir daugiau), o treniruojant viršutinę kūno dalį geriau rinktis lengvesnius svorius (1 kg).

Kokius pratimus galima atlikti su svarmenimis?

Nežinote, nuo kurio pratimo pradėti ar kokia laikysena yra tinkama?Naudingos informacijos rasite interneto svetainėje domyos.com ir toliau esančiame skyrelyje „Naudotojo vadovas“.Mūsų dizainerių komanda ir kvalifikuoti sporto treneriai jums parengė orientacinę treniruočių sistemą.Ją sudaro daugybė pratimų, kuriuos galima atlikti su šiais svarmenimis. Jie pavaizduoti dokumente, kurį galite nemokamai atsisiųsti su naudotojo vadovu.

Kaip naudojant šiuos svarmenis treniruotis veiksmingiau:

Pirmiausia treniruotes pradėkite viso kūno apšilimo pratimais naudodami lengvesnius svarmenis, kad jūsų kūnas būtų pasiruošęs treniruotei ir nebūtų jokių traumų.Pradedantieji turėtų naudoti lengvus svarmenis (1 kg), kol išmoks, kaip taisyklingai atlikti tam tikrą pratimą.
Išmokę technikos, svorius galite pamažu (po 500 g) didinti kas antrą treniruotę.

PAPILDOMAS PATARIMAS:

Kad pasiektumėte geresnių rezultatų, paįvairinkite treniruotę.
Lavinkite lankstumą, pakeiskite apkrovas ir greitį!

Tips for storage and maintenance

Storage tips

Store in a clean, dry, dark place at a moderate temperature of less than 25°C Do not store near a heat source: radiator, underfloor heating, sunny window, lacquered or varnished surfaces

Restrictions on use

Do not drop on the floor

TESTS AND WARRANTY

Test product

Made from materials free from harmful substances. We conduct tests to check the weight and size of our dumbbells.We guarantee they won't roll away or mark your floors

Warranty

2 Years

Agree by

"Excellent for surf training and physiotherapy on my arm to gently gain strength. I started with the lightest dumbbells. I'm still lifting because it works!" Catherine, Decathlon customer