Slėpti filtrus
Filters 0
Užsisakykite iki:
Filters 0
  • Svarmenys raumenų tonusui gerinti, 2 vienetai po 2 kg
  • Svarmenys raumenų tonusui gerinti, 2 vienetai po 2 kg
  • Svarmenys raumenų tonusui gerinti, 2 vienetai po 2 kg
  • Svarmenys raumenų tonusui gerinti, 2 vienetai po 2 kg
Svarmenys raumenų tonusui gerinti, 2 vienetai po 2 kg

DOMYOS

8336573

Svarmenys raumenų tonusui gerinti, 2 vienetai po 2 kg

15,00 EUR
  • Svarmenys raumenų tonusui gerinti, 2 vienetai po 2 kg
  • Svarmenys raumenų tonusui gerinti, 2 vienetai po 2 kg
  • Svarmenys raumenų tonusui gerinti, 2 vienetai po 2 kg
  • Svarmenys raumenų tonusui gerinti, 2 vienetai po 2 kg
Svarmenys raumenų tonusui gerinti, 2 vienetai po 2 kg
Size :
Išparduota

Tikrinti likutį parduotuvėse

Šie svarmenys sukurti viso kūno jėgos treniruočių pratimams.Yra 6 svorių, kad patenkintų visus jūsų poreikius!

PRIVALUMAI

Universalumas

Nuo 500 g iki 5 kg: 6 jums tinkantys modeliai!
Pridedami pratimų plakatai!

Stabilumas

Nuo 500 g iki 5 kg: 6 jums tinkantys modeliai!
Pridedami pratimų plakatai!

Lengva priežiūra

Išmani danga lengvai valoma, ant grindų nepalieka žymių!

SUDĖTIS / PATARIMAI

Kokius svarmenis pasirinkti?

Svarmenų pasirinkimas priklauso nuo jūsų lygio ir raumenų, kuriuos norite treniruoti.
Kiekvienam lygiui skirtas atitinkamas svarmuo.Baigę pratimų seriją turite jausti raumenis.
Apatiniai kūno raumenys (šlaunų, sėdmenų ir t.t.) yra didesni nei viršutiniai (pečių, bicepsai ir t.t.)
Tai reiškia, kad pritūpimams ir įtūpstams turite naudoti sunkesnius svarmenis (nuo 2 kg), o viršutinės kūno dalies treniravimui - perpus lengvesnius (1 kg).

Kokius pratimus galima atlikti su svarmenimis?

Nežinote, nuo kurio pratimo pradėti ar kokia laikysena yra tinkama? Apsilankykite mūsų tinklalapyje domyos.com arba skaitykite toliau esantį skyrių „Naudotojo vadovas“. Mūsų dizainerių komanda ir kvalifikuoti sporto treneriai parengė orientacinę treniruočių sistemą. Pateikia daug vaizdo įrašų, kaip treniruotis su svarmenimis bei atsisiunčiamas plakatas su naudotojo vadovu.

Kaip pagerinti savo rezultatus naudojant šiuos svarmenis

Svarbu, kad visuomet pradėtumėte nuo apšilimo naudodami lengvesnius svarmenis. Taip jūsų kūnas pasiruoš treniruotei ir išvengsite sužalojimų.
Iš pradžių, kol susipažinsite su technika, turėtumėte rinktis lengvesnius svarmenis (1 kg).
Perpratę pagrindus kas antrą treniruotę didinkite svorį (po 500 g).

PAPILDOMAI

Siekdami geriausių rezultatų paįvairinkite treniruotes
Pakeiskite judesių intervalą, svorius, atlikimo greitį!

Tips for storage and maintenance

Storage tips

We recommend storing your dumbbells in a clean, dry place away from heat sources (radiators, heated floors, sunny windows, etc.) and lacquered or varnished surfaces.

Restrictions on use

We do not recommend dropping these dumbbells on the floor.

TESTS AND WARRANTY

Test product

To ensure the quality of our dumbbells, we subject them to a battery of tests. You should also know that they were made with materials certified to be free of harmful substances.

Warranty

2 Years

Agree by

"They're perfect for staying fit for surfing, rehab on my arm, and getting toned up gently!" says Catherine, who started off with the lightest weights.