Parduotuvėje galite grąžinti ar pakeisti prekes, kurias pirkote www.decathlon.lt ar kitose Decathlon parduotuvėse. Grąžinti galite prekes, kurias pirkote kitose šalyse esančiose Decathlon parduotuvėse. Tačiau, šis grąžinimo metodas taikomas tik Decathlon gaminamiems produktams.
Grąžinimas internetu
1. Prisijunkite prie Decathlon paskyros. Skiltyje "Mano internetiniai užsakymai" susiraskite užsakymą, kurį norite grąžinti.
2. Supakuokite prekes rūpestingai.
3. Įspėkite mus ir išsikvieskite kurjerį:
- Susisiekite el. paštu [email protected] su klientų aptarnavimo skyriumi, nurodykite grąžinamo užsakymo numerį, prekių sąrašą ir darbuotojai atsiųs jums kurjerio anketą.
- Mūsų logistikos partneris susisieks su jumis dėl siuntinio paėmimo laiko. Arba įdėsite siuntinį į OMNIVA ar DPD siuntų terminalų tinklą.
- Kilus klausimams, nedvejodami susisiekite su mumis: [email protected]
4. Kai jūsų siuntinys pasieks mūsų sandėlį, patikrinsime jį (per 72 valandas) ir atsakysime į jūsų užklausą el.paštu, grąžinsime pinigus už pirkinį. Priklausomai nuo jūsų pasirinkto mokėjimo būdo, grąžinimas gali užtrukti iki 14 darbo dienų.
Visos grąžinimo salygos ir terminai
Gali atsitikti, kad nusipirkę Decathlon produktą pastebite gamybinius trūkumus. Nesijaudinkite, visoms Decathlon ženklų prekėms taikoma bent 2 metų garantija.
Prie jau turimos 2 metų garantijos, kai kurie produktai turi papildomą garantijos terminą. Šie terminai yra norodyti prie šių produktų aprašymo mūsų tinklapyje ar parduotuvėje.
Mūsų komanda pasilieka teisę nepriimti produkto atgal jeigu:
- prekė buvo netinkamai laikoma ir prižiūrima, specialiai sugadinta arba buvo naudota ne pagal paskirtį
- prekė yra purvina, sutepta, prekė yra gendanti (maisto produktas), personalizuota ar tiesiog jos nebus galima perparduoti
Decathlon stengiasi sumažinti neigiamą poveikį aplinkai, todėl mes siūlome: