Slėpti filtrus
Filters 0
Užsisakykite iki:
Filters 0
  • Plento dviratis RCR PRO su „Ultegra DI2“ ir galios matuokliu, raudonai rudas
  • Plento dviratis RCR PRO su „Ultegra DI2“ ir galios matuokliu, raudonai rudas
  • Plento dviratis RCR PRO su „Ultegra DI2“ ir galios matuokliu, raudonai rudas
  • Plento dviratis RCR PRO su „Ultegra DI2“ ir galios matuokliu, raudonai rudas
  • Plento dviratis RCR PRO su „Ultegra DI2“ ir galios matuokliu, raudonai rudas
  • Plento dviratis RCR PRO su „Ultegra DI2“ ir galios matuokliu, raudonai rudas
  • Plento dviratis RCR PRO su „Ultegra DI2“ ir galios matuokliu, raudonai rudas
  • Plento dviratis RCR PRO su „Ultegra DI2“ ir galios matuokliu, raudonai rudas
  • Plento dviratis RCR PRO su „Ultegra DI2“ ir galios matuokliu, raudonai rudas
Plento dviratis RCR PRO su „Ultegra DI2“ ir galios matuokliu, raudonai rudas

VAN RYSEL

8771104

Plento dviratis RCR PRO su „Ultegra DI2“ ir galios matuokliu, raudonai rudas

5 490,00 EUR
  • Plento dviratis RCR PRO su „Ultegra DI2“ ir galios matuokliu, raudonai rudas
  • Plento dviratis RCR PRO su „Ultegra DI2“ ir galios matuokliu, raudonai rudas
  • Plento dviratis RCR PRO su „Ultegra DI2“ ir galios matuokliu, raudonai rudas
  • Plento dviratis RCR PRO su „Ultegra DI2“ ir galios matuokliu, raudonai rudas
  • Plento dviratis RCR PRO su „Ultegra DI2“ ir galios matuokliu, raudonai rudas
  • Plento dviratis RCR PRO su „Ultegra DI2“ ir galios matuokliu, raudonai rudas
  • Plento dviratis RCR PRO su „Ultegra DI2“ ir galios matuokliu, raudonai rudas
  • Plento dviratis RCR PRO su „Ultegra DI2“ ir galios matuokliu, raudonai rudas
  • Plento dviratis RCR PRO su „Ultegra DI2“ ir galios matuokliu, raudonai rudas
Plento dviratis RCR PRO su „Ultegra DI2“ ir galios matuokliu, raudonai rudas
color :
Size :
Išparduota

Tikrinti likutį parduotuvėse

Dviratis sukurtas lenktynininkams, kuriems itin svarbu aerodinaminis balansas, lengvumas, standumas. RCR reiškia „lenktynes“, nes dviratis skirtas būtent joms

PRIVALUMAI

Naudingumo koeficientas

Rėmas ir šakė pagaminti tik iš anglies pluošto

Aerodinamika

Rėmas ir šakė išbandyti vėjo tunelyje

Lengvumas

M dydžio dviratis sveria 7,2 kg (sumontavus TLR).

Stabdymo galia

Hidrauliniai diskiniai stabdžiai leidžia stabdyti efektyviai ir tolygiai

Universalumas

2 x 12 važiuoklė

SUDĖTIS / PATARIMAI

RCR asortimentas

RCR asortimentas yra tikras malonumas dviratininkams, kurie nori visapusiško dviračio be jokių kompromisų. Kuriant šį dviratį mūsų prioritetas buvo efektyvumas. Kiekvieno vamzdžio skerspjūviai apskaičiuoti taip, kad būtų kuo efektyvesni vėjui pučiant pagrindiniais kampais (–15° / +15°).
Šis dviratis priklauso lengvų aerodinaminių dviračių kategorijai: puikus svorio, standumo ir aerodinamikos balansas, todėl dviratis išskirtinis.
Jei norite dviračio, kuris skirtas laimėti varžybas, rinkitės RCR!

Kuo skiriasi RCR ir RCR PRO?

Anglies pluošto rėmas yra jo geometrija, formos ir išdėstymas. Išdėstymas – tai anglies pluošto sujungimo būdas. Ne visi pluoštai turi vienodas savybes.

„RCR“ rėme naudojami tik didelio modulio pluoštai. Dviratyje RCR PRO naudojami išskirtiniai pluoštai, kurie rėmą padaro standesnį srityse, kuriose jam tenka didžiausios apkrovos, ir leidžia sumažinti svorį.

„RCR PRO“ yra paruoštas varžytis aukščiausiu lygiu.

Išsamiau apie rėmą

M dydžio RCR rėmas sveria 830 g (dažytas).
M dydžio RCR PRO rėmas – 790 g (dažytas).
M dydžio RCR šakė – 380 g (dažyta).

Rėme telpa iki 32 mm pločio padangos.

Priklausomai nuo spalvos, svoris gali šiek tiek skirtis (+/– 50 g).

Gryno anglies pluošto apdaila.

Gryno anglies pluošto apdaila, kaip nurodo pavadinimas, atskleidžia anglies pluoštus po satininiu laku.

Kiekvienas rėmas yra unikalus, todėl normalu, kad skirtingose vietose matomi skirtingi pluoštai.

Šio stilistinio pasirinkimo privalumas yra tas, kad nenaudojami dažai, o tai leidžia sutaupyti vidutiniškai šimtą gramų rėmo svorio.

Vairo sistema

Integravome vairo kolonėlės dalis taip, kad RCR vairas būtų sukamas sklandžiai, tačiau jį būtų lengva aptarnauti.

„Deda x Van Rysel Superbox EVO“: vairo iškyša lengva, bet pakankamai tvirta.
XS: 80 mm;
S: 90 mm;
M: 100 mm
L: 110 mm
XL: 120 mm.

Vairas „Deda Superzero RS“ (anglies pluošto).

„Deda“ matavimai atliekami nuo galų (pavyzdys: 400 mm vairas, matuojamas tarp ašių – 420 mm vairas iš „Deda“)
Plotis tarp ašių:

XS / S: 400 mm;
M/L: 420 mm;
XL: 440 mm

„Shimano Ultegra DI2“ grupė ir „Stages“ galios matuoklis

RCR turi visą „Shimano Ultegra DI2“ 12 pavarų grupę. Galios matuoklis yra nepakeičiamas įrankis dviratininkams, kurie nori geriau planuoti savo treniruotes ir tobulėti.
Parinkome „Stages Cycling“ daviklius dėl jų patikimumo ir didelio tikslumo.

Tai „Stages“ galios jutiklis (kairiajame švaistiklyje)

Bendras važiuoklės svoris: 2717 g

„Shimano Ultegra“ 12 pavarų važiuoklė

Pavarų perjungimo rankenėlė: „Shimano Ultegra R8170“
Priekinis pavarų perjungiklis: „Shimano Ultegra R 8150“
Galinis pavarų perjungiklis: „Shimano Ultegra R8150“ (maks. 34 dantys)

Kasetė: „Shimano Ultegra R8100“, 11–34
Miniklio velenas: „Shimano Ultegra R8100“, 52–36

Švaistiklių ilgis priklauso nuo dviračio dydžio
XS/S: 170 mm;
M: 172,5 mm;
L: 175 mm

„Shimano“ 12 pavarų grandinė

Važiuoklės priežiūra

Atkreipkite dėmesį, kad svarbu reguliariai prižiūrėti važiuoklės dalis, ypač jei važiuojate prastomis sąlygomis (šlapiais ar nešvariais keliais). Reguliari priežiūra leis važiuoklės dalims tarnauti ilgiau.

Turėtumėte reguliariai tikrinti grandinę naudodami grandinės nusidėvėjimo matuoklį,
kurį galite įsigyti mūsų svetainėje.

Važiuoklės dalių tarnavimo laikas

Perkant dviratį, svarbu atsižvelgti į jo priežiūros išlaidas, ypač kalbant apie važiuoklę.
Žemiau pateikti dydžiai yra vidurkiai ir pateikiami bendram supratimui, ko tikėtis. Žinoma, jie gali skirtis, priklausomai nuo to, kaip prižiūrėsite važiuoklę.

Vidutinis gerai prižiūrimos grandinės tarnavimo laikas – 5000 km.
Vidutinis kasetės tarnavimo laikas – 10 000–12 000 km.

Prastai prižiūrima grandinė gali šokinėti ir sugadinti dviračio rėmą.

Diskiniai stabdžiai

Diskiniai stabdžiai „Shimano Ultegra RTCL 800“ su 160 mm diskais priekyje ir 140 mm gale.
„Ultegra“ diskiniai stabdžiai yra hidrauliniai. Jie užtikrina nuoseklesnį, galingesnį stabdymą.

Turėsite „pritrinti“ šiuos stabdžius. Tiesiog tolygiai stabdykite 20 kartų mažu greičiu (20 km/val.), tada pakartokite 30 km/val. greičiu.. „Pritrinkite“ abu stabdžius.
„Pritrynimo“ procedūra sukuria didesnę trintį tarp disko ir trinkelės.

Hidraulinių stabdžių priežiūra

Hidrauliniai stabdžiai veikia uždaroje grandinėje tarp stabdžių rankenėlės ir suporto.
Sandarumą leidžia užtikrinti žarnelė.
Laikui bėgant pastebėsite normalų slėgio sumažėjimą žarnelėse, dėl ko sumažės stabdymo efektyvumas. Kai stabdžių apsauga yra per minkšta arba rankenėlė atsiremia į vairą, turite nuorinti sistemą. Tam reikia tinkamų įrankių ir žinių.

Įspėjimas ir reguliavimas

Pastaba.Niekada nespauskite stabdžių, jei ratas nepritvirtintas, nes stabdžių kaladėlės gali sukibti viena su kita.

Jei diskas liečia trinkeles, štai kaip sulygiuoti suportą:

- vienu metu staigiai stabdykite ir priveržkite rato ašį;
- jei problema išlieka, nuvykite į artimiausią parduotuvę.

Ratai „Shimano Ultegra 8170“

Ratai „Shimano Ultegra C36“ turi puikų standumo ir svorio santykį. Juos labai lengva naudoti važiuojant bet kokia danga, ir jie išsiskiria dėl savo universalumo.
Palyginti su ankstesnėmis versijomis, patobulinta aerodinamika, ypač kalbant apie šoninį vėją.
Šie ratai turi kūginius guolius, kurie užtikrina didelį patvarumą ir lengvesnę priežiūrą.

Ratlankio aukštis: 36 mm;
vidinis plotis: 21 mm

Poros svoris: 1488 g

Juoda padanga „Michelin Power Cup“

Padidinkite savo pasitikėjimą naudodami padangas „Michelin Power Cup“, skirtas varžyboms ir treniruotėms. Šias padangas naudoja „Cofidis“ komanda varžyboms. Jas tiesiogiai įkvėpė „MotoGP“ technologijos, todėl jos suteikia greitį ir našumą.
„Michelin Aramid Shield“ technologija ir 3 x 120 TPI karkasas užtikrina lengvumą ir patikimumą Mišinys „Michelin GUM-X“ gerai sukimba su keliu ir išlaiko stabilumą tiek ant sausos, tiek ant šlapios dangos.

700x28 : 4–6,5 baro slėgis.

240 g

Padangos su kamera ar be

Rekomenduojame padangas paversti į bekameres, naudojant prie šio dviračio pridedamą bekamerės sistemos ventilį.

Bekamerės padangos yra patogesnės ir efektyvesnės, o susidarius mažam pradūrimui padangos gali užsisandarinti pačios.

Žinoma, remonto komplekte visada turėtumėte turėti kamerą tuo atveju, jei padanga būtų pradurta šiek tiek daugiau.

Padėtis

Anglies pluošto balnelio stovas RCR
Matmenys pagal dviračio dydį: XXS: 271;
XS: 316;
S: 331;
M: 356;
L / XL: 406

Balnelis „Fizik Argo Vento R5“ arba „Fizik Antares R5“, priklausomai nuo versijos.
Šie lenktyniniai balneliai, sukurti bendradarbiaujant su profesionaliais dviratininkais, turi trumpą nosį, užtikrinančią stabilumą ir mažinančią minkštųjų audinių spaudimą.
Svoris: 225 g (140 mm)

Pedalai

Parduodama be pedalų

Kurį dydį rinktis?

Žr. dviračio rėmo geometrijos lentelę.
Jei jūsų dydis tarpinis, trumpesnis dviratis leis važiuoti sportiškiau. Tačiau jei važiuodami didelius atstumus norite jaustis patogiai, geriausia rinktis didesnį dydį.

Tips for storage and maintenance

Negalima skalbti
Nenaudokite baliklio
Nedžiovinkite būgninėje džiovyklėje
Nelyginkite
Nevalykite sausuoju būdu

TESTS AND WARRANTY

Parts guarantee

Our carbon frames and forks come with a 5-year warranty.