Slėpti filtrus
Filters 0
Užsisakykite iki:
Filters 0
  • Plento dviratis „RCR“ su „ Rival AXS“ ir galios matuokliu, baltas
  • Plento dviratis „RCR“ su „ Rival AXS“ ir galios matuokliu, baltas
  • Plento dviratis „RCR“ su „ Rival AXS“ ir galios matuokliu, baltas
  • Plento dviratis RCR PRO su „Ultegra DI2“ ir galios matuokliu, raudonai rudas
  • Plento dviratis „RCR“ su „ Rival AXS“ ir galios matuokliu, baltas
  • Plento dviratis „RCR“ su „ Rival AXS“ ir galios matuokliu, baltas
  • Plento dviratis „RCR“ su „ Rival AXS“ ir galios matuokliu, baltas
  • Plento dviratis „RCR“ su „ Rival AXS“ ir galios matuokliu, baltas
  • Plento dviratis „RCR“ su „ Rival AXS“ ir galios matuokliu, baltas
Plento dviratis „RCR“ su „ Rival AXS“ ir galios matuokliu, baltas

VAN RYSEL

8771103

Plento dviratis „RCR“ su „ Rival AXS“ ir galios matuokliu, baltas

4 200,00 EUR
  • Plento dviratis „RCR“ su „ Rival AXS“ ir galios matuokliu, baltas
  • Plento dviratis „RCR“ su „ Rival AXS“ ir galios matuokliu, baltas
  • Plento dviratis „RCR“ su „ Rival AXS“ ir galios matuokliu, baltas
  • Plento dviratis RCR PRO su „Ultegra DI2“ ir galios matuokliu, raudonai rudas
  • Plento dviratis „RCR“ su „ Rival AXS“ ir galios matuokliu, baltas
  • Plento dviratis „RCR“ su „ Rival AXS“ ir galios matuokliu, baltas
  • Plento dviratis „RCR“ su „ Rival AXS“ ir galios matuokliu, baltas
  • Plento dviratis „RCR“ su „ Rival AXS“ ir galios matuokliu, baltas
  • Plento dviratis „RCR“ su „ Rival AXS“ ir galios matuokliu, baltas
Plento dviratis „RCR“ su „ Rival AXS“ ir galios matuokliu, baltas
color :
Size :
Išparduota

Tikrinti likutį parduotuvėse

Šis dviratis skirtas sportininkams, kurie nuolat siekia aerodinamikos, svorio ir standumo balanso. RCR reiškia „lenktynes“, nes dviratis skirtas būtent joms.

PRIVALUMAI

Naudingumo koeficientas

Rėmas ir šakė pagaminti tik iš anglies pluošto

Aerodinamika

Rėmas ir šakė išbandyti vėjo tunelyje

Lengvumas

8.1 kg, kai dydis M

Stabdymo galia

Hidrauliniai diskiniai stabdžiai leidžia stabdyti efektyviai ir tolygiai

Universalumas

2 x 12 važiuoklė

SUDĖTIS / PATARIMAI

RCR asortimentas

RCR yra tikras malonumas dviratininkams, kurie nori visapusiško dviračio be jokių kompromisų. Kuriant šį dviratį mūsų prioritetas buvo efektyvumas.Kiekvieno vamzdžio skerspjūviai apskaičiuoti taip, kad būtų kuo efektyvesni vėjui pučiant pagrindiniais kampais (–15° / +15°).Šis dviratis priklauso lengvų aerodinaminių dviračių kategorijai – suteikiamas puikus svorio, standumo ir aerodinamikos balansas, todėl jis išskirtinis.Jei norite dviračio, kuris skirtas laimėti varžybas, rinkitės RCR

Kuo skiriasi RCR ir RCR PRO?

Anglies pluošto rėmas yra jo geometrija, formos ir išdėstymas. Išdėstymas – tai anglies pluošto sujungimo būdas. Ne visi pluoštai turi vienodas savybes.

„RCR“ rėme naudojami tik didelio modulio pluoštai. Dviratyje RCR PRO naudojami išskirtiniai pluoštai, kurie rėmą padaro standesnį srityse, kuriose jam tenka didžiausios apkrovos, ir leidžia sumažinti svorį.

„RCR PRO“ yra paruoštas varžytis aukščiausiu lygiu.

Išsamiau apie rėmą

M dydžio RCR rėmas sveria 830 g (dažytas).
M dydžio RCR PRO rėmas sveria 790 g (dažytas).
M dydžio RCR šakė sveria 380 g (dažyta).

Rėme telpa iki 33 mm pločio padangos.

Priklausomai nuo spalvos, svoris gali šiek tiek skirtis (+/– 50 g).

Vairo sistema

Integravome vairo kolonėlės dalis taip, kad RCR vairas būtų sukamas sklandžiai, tačiau jį būtų lengva aptarnauti.

„Deda x Van Rysel Superbox EVO“: vairo iškyša lengva, bet pakankamai tvirta.
XS: 80 mm;
S: 90 mm;
M: 100 mm;
L: 110 mm;
XL: 120 mm.

Vairas „Deda Superzero RS“ (anglies pluošto).

„Deda“ matavimai atliekami nuo galų (pavyzdys: 400 mm vairas, matuojamas tarp ašių – 420 mm vairas iš „Deda“)
Plotis tarp ašių:

XS / S: 400 mm;
M/L: 420 mm;
XL: (440 mm).

„SRAM Rival “ grupė ir „Quarq“ galios matuoklis

Dviratis RCR turi visą „SRAM Rival eTap AXS“ grupę ir „Quarq“ galios matuoklį. Galios matuoklis yra nepakeičiamas įrankis dviratininkams, kurie nori geriau planuoti savo treniruotes ir tobulėti.

Bendras važiuoklės svoris: 3045 g su galios matuokliu.

Elektroninė grupė turi du atskirus akumuliatorius (po vieną kiekvienam pavarų perjungikliui). Galite naudoti „Sram“ programėlę norėdami nustatyti dvirati ir peržiūrėti važiavimų duomenis.

„Sram Rival“ važiuoklė

Pavarų perjungimo rankenėlė: „ Rival Etap AXS D1“
Priekinis pavarų perjungiklis: „ Rival Etap AXS D1“
Galinis pavarų perjungiklis: „ Rival Etap AXS D1“ (maks. 36 dantys)

Kasetė: „ Rival XG 1250 D1“ 10–36
Priekinių žvaigždžių blokas: „ Rival D1 DUB PM“, 48–35 dantys

Švaistiklių ilgis pagal rėmo dydį
XS / S: 170 mm;
M: 172.5 mm;
L: 175 mm.

SRAM Rival grandinė.

SRAM dalis lengva pakeisti; „Force“ ir „ Rival“ grupių dalys yra suderinamos viena su kitomis.

Važiuoklės priežiūra

Atkreipkite dėmesį, kad svarbu reguliariai prižiūrėti važiuoklės dalis, ypač jei važiuojate prastomis sąlygomis (šlapiais ar nešvariais keliais). Reguliari priežiūra leis važiuoklės dalims tarnauti ilgiau.

Turėtumėte reguliariai tikrinti grandinę naudodami grandinės nusidėvėjimo matuoklį,
kurį galite įsigyti mūsų svetainėje.

Važiuoklės dalių tarnavimo laikas

Perkant dviratį, svarbu atsižvelgti į jo priežiūros išlaidas, ypač kalbant apie važiuoklę.
Žemiau pateikti dydžiai yra vidurkiai ir pateikiami bendram supratimui, ko tikėtis. Žinoma, jie gali skirtis, priklausomai nuo to, kaip prižiūrėsite važiuoklę.

Vidutinis gerai prižiūrimos grandinės tarnavimo laikas – 5000 km.
Vidutinis kasetės tarnavimo laikas – 10 000–12 000 km.

Prastai prižiūrima grandinė gali šokinėti ir sugadinti dviračio rėmą.

Diskiniai stabdžiai

„Sram Rival“ diskiniai stabdžiai su priekiniu 160 mm disku ir galiniu 140 mm disku.
„Sram Rival“ stabdžiai yra hidrauliniai, todėl galite stabdyti agresyviau ir stipriau nei trosiniais stabdžiais.

Turėsite „pritrinti“ šiuos stabdžius. Tiesiog tolygiai stabdykite 20 kartų mažu greičiu (20 km/val.), tada pakartokite 30 km/val. greičiu.. „Pritrinkite“ abu stabdžius.
„Pritrynimo“ procedūra sukuria didesnę trintį tarp disko ir trinkelės.

Hidraulinių stabdžių priežiūra

Hidrauliniai stabdžiai veikia uždaroje grandinėje tarp stabdžių rankenėlės ir suporto.
Sandarumą leidžia užtikrinti žarnelė.
Laikui bėgant pastebėsite normalų slėgio sumažėjimą žarnelėse, dėl ko sumažės stabdymo efektyvumas. Kai stabdžių apsauga yra per minkšta arba rankenėlė atsiremia į vairą, turite nuorinti sistemą. Tam reikia tinkamų įrankių ir žinių.

Įspėjimas ir reguliavimas

Pastaba.Niekada nespauskite stabdžių, jei ratas nepritvirtintas, nes stabdžių kaladėlės gali sukibti viena su kita.

Jei diskas liečia trinkeles, štai kaip sulygiuoti ratą ir suportą:

- atlaisvinkite rato ašį;
- stipriai stabdykite ir tuo pačiu metu priveržkite ašį;
- jei diskas vis dar liečia stabdžius, pakartokite tai ir atlaisvinkite suportą;
- jei negalite išspręsti problemos, apsilankykite vienoje iš mūsų dirbtuvių.

Ratai ZIPP 303S

Ratai 303 S iš ZIPP turi naujausias rinkoje technologijas. Visiškai iš anglies pluošto pagaminti „tubeless ready“ ratai be briaunos.
Jie turi labai universalų 45 mm profilį, leidžiantį sportininkams efektyviai važiuoti visais reljefais.
23 mm vidinis plotis, leidžiantis montuoti 28 mm pločio padangas.
Slėgis 2–5 barai.

Pora sveria 1530 g

Juoda padanga „Michelin Power Cup“

Padidinkite savo pasitikėjimą naudodami padangas „Michelin Power Cup“, skirtas varžyboms ir treniruotėms. Šias padangas naudoja „Cofidis“ komanda varžyboms. Jas tiesiogiai įkvėpė „MotoGP“ technologijos, todėl jos suteikia greitį ir našumą.
„Michelin Aramid Shield“ technologija ir 3 x 120 TPI karkasas užtikrina lengvumą ir patikimumą Mišinys „Michelin GUM-X“ gerai sukimba su keliu ir išlaiko stabilumą tiek ant sausos, tiek ant šlapios dangos.

700 x 28: 4–6,5 baro slėgis.

240 g

Padangos su kamera ar be

Rekomenduojame padangas paversti į bekameres, naudojant prie šio dviračio pridedamą bekamerės sistemos ventilį.

Bekamerės padangos yra patogesnės ir efektyvesnės, o susidarius mažam pradūrimui padangos gali užsisandarinti pačios.

Žinoma, remonto komplekte visada turėtumėte turėti kamerą tuo atveju, jei padanga būtų pradurta šiek tiek daugiau.

Padėtis

RCR anglies pluošto balnelio stovas – 15 mm.

„Fizik Antares R5“ – tai varžybinis balnelis, sukurtas bendradarbiaujant su profesionaliais dviratininkais. Jis turi trumpą priekinę dalį, todėl užtikrinamas stabilumas ir sumažinamas minkštiesiems audiniams tenkantis spaudimas.
Svoris: 205 g (140 mm)

Pedalai

Parduodama be pedalų

Kurį dydį rinktis?

Žr. dviračio rėmo geometrijos lentelę.
Jei jūsų dydis tarpinis, trumpesnis dviratis leis važiuoti sportiškiau. Tačiau jei važiuodami didelius atstumus norite jaustis patogiai, geriausia rinktis didesnį dydį.

Svarbi saugos informacija

„Zipp“ ratai yra bebriauniai – jie neturi briaunos padangai ratlankyje išlaikyti.
Padangą į ratlankį spaudžia slėgis.

Turite laikytis didžiausio „Zipp“ rekomenduojamo slėgio – niekada neviršykite 5 barų, antraip galite prarasti padangą

Tips for storage and maintenance

Negalima skalbti
Nenaudokite baliklio
Nedžiovinkite būgninėje džiovyklėje
Nelyginkite
Nevalykite sausuoju būdu

TESTS AND WARRANTY

Parts guarantee

Our carbon frames and forks come with a 5-year warranty.