„RCR“ asortimentas
„RCR“ asortimentas yra tikras malonumas dviratininkams, kurie nori visapusiško dviračio be jokių kompromisų. Kuriant šį dviratį mūsų prioritetas buvo efektyvumas. Kiekvieno vamzdžio skerspjūviai apskaičiuoti taip, kad būtų kuo efektyvesni vėjui pučiant pagrindiniais kampais (–15° / +15°).
Šis dviratis priklauso „lengvų aerodinaminių“ dviračių kategorijai – suteikiamas puikus svorio, standumo ir aerodinamikos balansas, todėl yra išskirtinis dviratis.
Jei norite dviračio, kuris skirtas laimėti varžybas, rinkitės „RCR“ !
Kuo skiriasi „RCR“ ir „RCR PRO“ ?
Anglies pluošto rėmas yra jo geometrija, formos ir išdėstymas. Išdėstymas – tai anglies pluošto sujungimo būdas. Ne visi pluoštai turi vienodas savybes.
„RCR“ rėme naudojami tik didelio modulio pluoštai. Dviratyje RCR PRO naudojami išskirtiniai pluoštai, kurie rėmą padaro standesnį srityse, kuriose jam tenka didžiausios apkrovos, ir leidžia sumažinti svorį.
„RCR PRO“ yra paruoštas varžytis aukščiausiu lygiu.
Išsamiau apie rėmą
M dydžio „RCR“ rėmas sveria 830 g (dažytas).
M dydžio „RCR PRO“ rėmas sveria 790 g (dažytas).
M dydžio RCR šakė sveria 380 g (dažyta).
Rėme telpa iki 33 mm pločio padangos.
Priklausomai nuo spalvos, svoris gali šiek tiek skirtis (+/– 50 g).
Vairo sistema
Apgalvotai integravome vairo kolonėlės dalis taip, kad „RCR“ vairas būtų sukamas sklandžiai, tačiau jį būtų lengva aptarnauti.
„Dedda“ x „Van Rysel Superbox EVO“ : ši vairo iškyša yra lengva, tačiau pakankamai standi.
XXS: 70 mm;
XS: 80 mm;
S: 90 mm;
M: 100 mm
L: 110 mm
XL: 120 mm.
Anglies pluošto vairas „Dedda Superzero RS“ .
Vairo plotis: XXS: 380 mm;
XS / S: 400 mm;
M / L: 420 mm;
XL: 440 mm
„SRAM Rival “ grupė ir „Quarq“ galios matuoklis
RCR dviratis turi visą „SRAM Rival eTap AXS“ grupę ir „Quarq“ galios matuoklį. Galios matuoklis yra nepakeičiamas įrankis dviratininkams, kurie nori geriau planuoti savo treniruotes ir tobulėti.
Bendras važiuoklės svoris: 3045 g su galios matuokliu.
Elektroninė grupė turi du atskirus akumuliatorius (po vieną kiekvienam pavarų perjungikliui). Galite naudoti „SRAM“ programėlę norėdami nustatyti dvirati ir peržiūrėti važiavimų duomenis.
SRAM Rival važiuoklė
Pavarų perjungimo rankenėlė: „ Rival Etap AXS D1“
Priekinis pavarų perjungiklis: „ Rival Etap AXS D1“
Galinis pavarų perjungiklis: „ Rival Etap AXS D1“ (maks. 36 dantys)
Kasetė: „ Rival XG 1250 D1“ 10–36
Priekinių žvaigždžių blokas: „ Rival D1 DUB PM“, 48–35 dantys
Švaistiklių ilgis pagal rėmo dydį
XXS: 165 mm;
XS / S: 170 mm;
M: 172,5 mm;
L: 175 mm.
SRAM Rival grandinė.
SRAM dalis lengva pakeisti; „Force“ ir „ Rival“ grupių dalys yra suderinamos viena su kitomis.
Važiuoklės priežiūra
Atkreipkite dėmesį, kad svarbu reguliariai prižiūrėti važiuoklės dalis, ypač jei važiuojate prastomis sąlygomis (šlapiais ar nešvariais keliais).
Reguliari priežiūra pailgins važiuoklės dalių tarnavimo laiką.
Turėtumėte reguliariai tikrinti grandinę naudodami mūsų grandinės nusidėvėjimo įrankį,
kurį galite įsigyti mūsų svetainėje.
Važiuoklės dalių eksploatavimo trukmė
Perkant dviratį, svarbu atsižvelgti į jo priežiūros išlaidas, ypač kalbant apie važiuoklę.
Žemiau pateikti dydžiai yra vidurkiai ir pateikiami bendram supratimui, ko tikėtis. Žinoma, jie skirsis, atsižvelgiant į tai, kaip prižiūrėsite važiuoklės dalis.
Vidutinė gerai prižiūrimos grandinės eksploatavimo trukmė yra 5000 km.
Vidutinė kasetės eksploatavimo trukmė yra 10 000–12 000 km.
Prastos būklės grandinė gali šokinėti ir todėl pažeisti dviračio rėmą.
Diskiniai stabdžiai
„SRAM Rival“ diskiniai stabdžiai su priekiniu ir galiniu 160 mm diskais.
„SRAM Rival“ stabdžiai yra hidrauliniai. Todėl galite stabdyti agresyviau ir stipriau nei trosiniais stabdžiais.
Turėsite „pritrinti“ šiuos stabdžius. Tiesiog tolygiai stabdykite 20 kartų mažu greičiu (20 km/val.), tada pakartokite 30 km/val. greičiu.. „Pritrinkite“ abu stabdžius.
„Pritrynimo“ procedūra sukuria didesnę trintį tarp disko ir trinkelės.
Hidraulinių stabdžių priežiūra
Hidrauliniai stabdžiai veikia uždaroje grandinėje tarp stabdžių rankenėlės ir suporto.
Sandarumą leidžia užtikrinti žarnelė.
Laikui bėgant pastebėsite normalų slėgio sumažėjimą žarnelėse, dėl ko sumažės stabdymo efektyvumas. Kai stabdžių apsauga yra per minkšta arba rankenėlė atsiremia į vairą, turite nuorinti sistemą. Tam reikia tinkamų įrankių ir žinių.
Įspėjimas ir reguliavimas
Atkreipkite dėmesį. Niekada nespauskite stabdžių, jei ratas nepritvirtintas, nes stabdžių kaladėlės gali sukibti viena su kita.
Jei diskas liečia trinkeles, štai kaip sulygiuoti ratą ir suportą:
- atlaisvinkite rato ašį;
- stipriai stabdykite ir tuo pačiu metu priveržkite ašį;
- jei diskas vis dar liečia stabdžius, pakartokite tai ir atlaisvinkite suportą;
- jei negalite išspręsti problemos, apsilankykite vienoje iš mūsų dirbtuvių.
Ratai ZIPP 303S
Ratai 303 S iš ZIPP turi naujausias rinkoje technologijas. Visiškai iš anglies pluošto pagaminti „tubeless ready“ ratai be briaunos.
Jie turi labai universalų 45 mm profilį, leidžiantį sportininkams efektyviai važiuoti visais reljefais.
23 mm vidinis plotis, leidžiantis montuoti 28 mm pločio padangas.
Slėgis 2–5 barai.
Poros svoris: 1530 g
Juoda padanga „Michelin Power Cup“
Padidinkite savo pasitikėjimą naudodami padangas „Michelin Power Cup“, skirtas varžyboms ir treniruotėms. Šias padangas naudoja „Cofidis“ komanda varžyboms. Jas tiesiogiai įkvėpė „MotoGP“ technologijos, todėl jos suteikia greitį ir našumą.
„Michelin Aramid Shield“ technologija 3x120 TPI karkasas užtikrina lengvumą patikimumą Mišinys „Michelin GUM-X“ gerai sukimba su keliu ir išlaiko stabilumą tiek ant sausos, tiek ant šlapios dangos.
700x28 : 4–6,5 baro slėgis.
240 g
Padangos su kamera ar be
Rekomenduojame padangas paversti į bekameres, naudojant prie šio dviračio pridedamą bekamerės sistemos ventilį.
Bekamerės padangos yra patogesnės ir efektyvesnės, o susidarius mažam pradūrimui padangos gali užsisandarinti pačios.
Žinoma, remonto komplekte visada turėtumėte turėti kamerą tuo atveju, jei padanga būtų pradurta šiek tiek daugiau.
Padėtis
RCR anglies pluošto balnelio stovas (140 mm)
Matmenys pagal rėmo dydį: XXS: 271;
XS: 316;
S: 331;
M: 356;
L/XL: 406.
Balnelis „Fizik Argo Vento R5“ – tai varžybinis balnelis, sukurtas bendradarbiaujant su profesionaliais dviratininkais. Jis turi trumpą priekinę dalį, todėl užtikrinamas stabilumas ir sumažinamas minkštiesiems audiniams tenkantis spaudimas.
Svoris: 225 g (140 mm)
Pedalai
Parduodama be pedalų
Kurį dydį rinktis?
Žr. dviračio rėmo geometrijos lentelę.
Jei jūsų dydis tarpinis, trumpesnis dviratis leis važiuoti sportiškiau. Tačiau jei važiuodami didelius atstumus norite jaustis patogiai, geriausia rinktis didesnį dydį.